• Maruyama JMBC5021HRS Krūmapjovė SEMI PROFFI 1.8 kW
  • Maruyama JMBC5021HRS Krūmapjovė SEMI PROFFI 1.8 kW
Populiari
Nemokamas pristatymas

Prekės kodas: JMBC5021HRS

Turimas kiekis: Prekė sandėlyje

Garantija: 5 metai

Gamintojas: Maruyama

Nemokamas pristatymas
€599.00
  • Cil.darb.tūris – 50.1 cm³
  • Galia NETTO kW – 1.8
  • Svoris kg – 8.3
  • Kuro bakas – 1.0 L
  • Diržai – Dvigubi diržai su paminkštinimu.
  • Veleno diametras: 8mm
  • Kuro tipas:  95E – 2T MIX (50:1)
  • Garantija – 5 metai
  • Užvedimo sistema – Reverse Start 2. (žiūrėti video)
  • Pjovimo iranga – Pjovimo ritė, peilis.
  • Rankena – Šienavimo rankena
  • Karbiuratorius – Walbro

REVERSE START 2 – Tai užpatentuota kompanijos MARUYAMA variklio paleidimo sistema. Reverse Start 2 sistema turi visas elektrinio starterio ypatybes – lengvas užvedimas, atatrankos panaikinimas.Visos ypatybės yra įdiegtos išvengiant papildomo svorio, didelių išlaidų ir sudėtingų sudedamųjų dalių.

Maruyama BC5021HRS benzininiė krūmapjovė yra profesionalus benzininis trimeris –  krūmapjovė. Jis sugeba nupjauti žolę, įskaitant aukštą ir tankią, taip pat krūmus ir mažus medžius. Turint šias galimybes šis instrumentas sveria labai mažai (6,6 kg) – jis yra lengvesnis už savo analogus.

Maruyama – dvitaktis variklis:
Užtikrina didelę kuro deginimo galią ir efektyvumą, taip pat sumažina kuro sąnaudas. Jis pasižymi lengvu paleidimu, patikimumu ir žemu triukšmo lygiu. Visos šios savybės pasiekiamos naudojant novatoriškas technologijas:

• 4 kanalų CFS („Cuatro flow Scavenging“) cilindras – garantuoja optimalią kuro / oro mišinio cirkuliaciją.

• Didelis smagratis – palengvina paleidimą, sukuria galingą oro srautą geresniam aušinimui.

• CDI degimo ritė yra labai atspari vandeniui ir sukuria aukštą įtampą, kad būtų lengviau įjungti.

• Didelis starterio būgnas sumažina pasipriešinimą traukiant starterio rankeną ir užtikrina sklandesnį paleidimą.

• Dėvėjimui atspari sankaba – didelis agregato resursas pasiekiamas dėl didesnio bugnelio ir puodelio kontaktinio paviršiaus, kurie net ir mažu greičiu sukimba griežčiau.

• Speciali duslintuvo konstrukcija leido sumažinti jo paviršiaus temperatūrą, ir nekaisti iki raudonos spalvos.

Variklis leidžia naudoti alkilatą ir panašaus tipo benziną – tai nesukels perkaitimo.
Plieninis kaltas velenas
Pilnai metalinis pavaros velenas gali atlaikyti didelę apkrovą. Per visą ilgį jį palaiko bronzinės įvorės guminiuose amortizatoriuose. Tokiu būdu sumažinama vibracija ir nusidėvėjimas.

Aliuminio strypas
Lengvas ir patvarus strypas suteikia nedidelį dalgio svorį ir nėra veikiamas korozijos.

Universali valdymo rankena
Leidžia padidinti arba sumažinti greitį, apsaugo nuo atsitiktinio paleidimo gaiduko paspaudimo, ekstremaliomis sąlygomis leidžia akimirksniu išjungti variklį.

Profesionalus reduktorius (Japonija)
Dėl mažo dydžio ir svorio pavarų dėžei būdingas didžiausias atsparumas nusidėvėjimui: kūginė pora sukasi 4 riedėjimo guoliuose, o tai leidžia praktiškai pašalinti ašinį bėgimą, o tai reiškia padidinti mechanizmo išteklius ir patikimumą.

Pridedami profesionalūs ergonomiški diržai
Trijų taškų diržai optimaliai paskirsto dalgio svorį, sumažindami stresą rankose ir palengvindami vairavimą bei manevravimą. Greitai atlaisvinamas tvirtinimo elementas leidžia greitai nuimti pynę avarijos atveju vienu rankos judesiu.

Rašyk
Skambink